1948-1959

Més comoditat per al consumidor

El període de postguerra es caracteritza per un augment de la prosperitat. Nord-americans i europeus compren aparells destinats a fer-los la vida més fàcil, com neveres i congeladors. També prefereixen els aliments pràctics, una necessitat que Nestlé Alimentana satisfà amb nous productes, com Nesquik i els menjars preparats Maggi.

Fets rellevants

1948

Cartel del lanzamiento de Nestea

Nestlé Alimentana llança als Estats Units Nestea, un te soluble fabricat amb el mateix mètode que Nescafé, i que es pot servir fred o calent. Nesquik, que es dissol fàcilment en llet freda, es comercialitza igualment als EUA i es converteix en un èxit de vendes.

1954

Cartel de condimentos Fondor

Els cereals infantils Nestlé es comercialitzen des de 1948 com a producte en pols, però ara canvien el seu nom pel de Cerelac. Disponible originalment en forma de cubs de brou, la marca de condiments Fondor, de Maggi, comença a comercialitzar en pols. Envasats en pràctics pots, ara es poden utilitzar com a condiment tant al menjador com a la cuina.

1957

Es produeix el llançament de raviolis enllaunats de la marca Maggi. El seu enorme èxit anima Nestlé a comercialitzar més menjars preparats en llauna, creant un nou segment en creixement.