2006-2013

Segle XXI El consumidor, la prioritat de Nestlé

Escena familiar amb productes Nestlé

Escena familiar amb productes Nestlé

2006-2013

Un nou segle acaba de començar i Nestlé es prepara per afrontar els reptes del futur. Des del naixement de la companyia, s’han esquivat tota mena d’obstacles, als quals Nestlé ha sabut fer front gràcies a una flexibilitat estructural poc freqüent en una societat de negocis de les seves dimensions i, sobretot, a partir d’una ètica empresarial sòlida i rigorosa que situa el benestar del consumidor com a eix de tota la seva activitat. Això l’ha portat a la recerca contínua de la màxima excel•lència i qualitat en els seus productes, la qual cosa s’ha manifestat en una aposta decidida i contínua per la innovació i la investigació, eines imprescindibles per a la consecució d’aquest objectiu. Aquesta actitud, aquests valors i principis, formen part consubstancial de l’activitat de Nestlé a Espanya.

Cent anys després de la posada en marxa de la seva primera fàbrica al nostre país, Nestlé s’ha convertit en una empresa líder en del mercat nacional, legítimament orgullosa del treball ben fet, i amb un profund sentit de la seva responsabilitat de cares al futur. És per això que, en el seu primer centenari, Nestlé España encara el nou segle assumint plenament tota una sèrie de responsabilitats.

En primer lloc, i sobre la base del seu profund compromís amb la Tradició, amb aquest extens llegat històric del qual és depositària i que tant l’enriqueix, Nestlé assumeix també un ferm compromís amb la Innovació, perquè només en el desenvolupament científic i en la contínua recerca de noves respostes a les necessitats d’alimentació de la humanitat una empresa de les seves característiques troba la seva autèntica raó de ser.

Per aquest mateix motiu, adquireix també un ferm compromís amb la Nutrició y el Benestar, dos conceptes que avui dia es troben indissolublement units a l’alimentació. Nestlé, una empresa que va néixer precisament per donar resposta a un problema de nutrició infantil, centra avui els seus esforços en el desenvolupament de productes que ofereixin als consumidors una alimentació variada i equilibrada, i alhora cada cop més plaent; productes adequats a les diferents etapes de la vida i dotats d’una màxima qualitat nutricional, en definitiva, capaços de convertir-se en sinònim de seguretat i confiança per a tota la societat.

Aquest és el gran repte passat, present i futur de Nestlé. I per aconseguir-ho és imprescindible també el contacte continu i directe amb els consumidors. En una societat en constant evolució, Nestlé considera imprescindible aquest apropament, saber escoltar per conèixer els desitjos i necessitats d’aquest consumidor i poder oferir-li una resposta ràpida i eficaç a les seves expectatives i requisits.

Una tasca que, lògicament, no resultaria coherent si Nestlé no adquirís també el compromís empresarial d’una Gestió Responsable. Un compromís que passa per la protecció del medi ambient, la formació del seu equip humà i el respecte pels drets humans i laborals.

Aquestes són les bases sobre les quals Nestlé España ha construït el seu present i mira amb decisió, optimisme i esperança cap al futur.

Moments clau

  • 2007 Llançament de Nescafé Dolce Gusto, que trasllada el concepte coffee shop a casa
  • 2008 Nestlé inverteix en una nova fàbrica a Girona per a la producció de Dolce Gusto, adquireix Novartis, que situa a l'empresa en líder del mercat de Nutrició Clínica i es produeix el llançament de Naturnes, la nova generació d'aliments infantils
  • 2009 Nestlé reintrodueix la marca Purina al mercat espanyol, amb l'objectiu de consolidar-se com l'empresa de referència en alimentació i cures per a mascotes. Productos del Café, S.A. s'amplia amb la compra de Cafés Castel
  • 2010 Es presenta Nestlé TV, la primera televisió online que llança una empresa d'alimentació i begudes al nostre país, i La Lechera, una de les marques més emblemàtiques de Nestlé, festeja el seu centenari
  • 2012 Nestlé entra en el negoci del regal personalitzat amb "Díselo con chocolate", una iniciativa pionera a Espanya, emmarcada en el pla de desenvolupament de nous models de negoci
  • 2013 El cafè soluble instantani Nescafé compleix 75 anys i el cacau soluble Nesquik celebra el seu 50 aniversari